מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
216C2-2 | 2 | XX | X | 81352 |
78990 | 1 | XX | X | 11599 |
22549 | 1 | XX | X | 15556 |
3-32STAINLESS | 1 | XX | X | 52676 |
3-32STAINLESSSTEELBALLGRADE2 | 1 | XX | X | 52676 |
856955-977415 | 1 | XX | X | 19139 |
4712 | 1 | XX | X | 81983 |
43K106797 | 9 | XX | X | 94990 |
43K106797 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
216C2-6 | 9 | XX | X | 80049 |
216C2-6 | 9 | XX | X | 88042 |
USAF216C2-6 | 9 | XX | X | 88042 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |