מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
4351276-3 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN3707PCDE55012 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN3768PCDE5076 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN3768PCDE55012 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN4108PCDE5076 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN4108PCDE51276 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN4308PCDE51276 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN4608PCDE51276 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN4908PCDE51276 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN5008PCDE51276 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
DE51276 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
DE51276STD | 2 | AX | 5 | 6N299 |
DE55012 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN6808PCDE51276 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
4351276 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
DE5076 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |