| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 47611 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 55BC03PG | 1 | 5 | 3CPE0 | |
| 6311ZNRCE1TX9 | 2 | KZ | 5 | 53035 |
| 311FG | 2 | ZZ | 5 | 92563 |
| 311KDG | 2 | XX | X | 21335 |
| 954181 | 2 | XX | X | 24617 |
| 4311P | 2 | XX | X | 43991 |
| 47611 | 2 | XX | X | 43334 |
| 6311ZNR | 2 | XX | X | 52676 |
| 6311ZNRJ | 2 | XX | X | 52676 |
| 6311ZNR | 2 | XX | X | 80064 |
| 147-311-2 | 2 | XX | X | 95019 |
| 147-311-2 | 2 | XX | X | 95201 |
| 311FG | 9 | XX | X | 39317 |
| 55BC03PG | 9 | XX | X | 31435 |
| 47611 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |