תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 1 and 1.35 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
GN807AT104G | 2 | TX | 5 | 26512 |
4308R-101-104 | 2 | TX | 5 | 80294 |
5011066-49 | 2 | ZK | 2 | K1182 |
4308R-101-104 | 2 | ZK | 2 | K5743 |
750-81-R100K | 2 | TX | 3 | 11236 |
RN5405737 | 2 | ZG | 3 | D0894 |
412908 | 2 | TX | 5 | 89536 |
MSP08C-01 104G | 2 | ZZ | 6 | 91637 |
4308R-101-104 | 2 | TX | E | 4J937 |
CSC08A-01-104G | 9 | TX | 5 | 01121 |
4308R101-100KOHMPORM2PCT | 9 | TX | E | 32997 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |