מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
42S30BBB7 7-8 | 2 | XX | X | 0E9N0 |
5AS30DZB7 7-8 | 2 | XX | X | 0E9N0 |
5S30DZB7 7-8 | 2 | XX | X | 0E9N0 |
B811 | 2 | XX | X | 78640 |
C1342 | 2 | XX | X | 78640 |
C1538 | 2 | XX | X | 78640 |
C1538-1 | 2 | XX | X | 78640 |
C2191 | 2 | XX | X | 78640 |
9B811 | 2 | XX | X | 16662 |
9C1342 | 2 | XX | X | 16662 |
9C1538 | 2 | XX | X | 16662 |
9C1538-1 | 2 | XX | X | 16662 |
9C2191 | 2 | XX | X | 16662 |
9B811 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
9C1342 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
9C1538 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
9C1538-1 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
9C2191 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |