מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
42P11696-30 | 2 | XX | X | 94135 |
NASM10971 | 1 | ZZ | 4 | 80205 |
3H2617 | 1 | XX | D | 11083 |
MIL-P-10971 TY1CPA | 9 | ZZ | 4 | 80244 |
MIL-P-10971 | 9 | ZZ | 4 | 81349 |
59-048-250-0625 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
42P11696-30 | 2 | XX | X | 94135 |
NASM10971 | 1 | ZZ | 4 | 80205 |
3H2617 | 1 | XX | D | 11083 |
59-048-250-0625 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
MIL-P-10971 TY1CPA | 9 | ZZ | 4 | 80244 |
MIL-P-10971 | 9 | ZZ | 4 | 81349 |
42P11696-30 | 2 | XX | X | 94135 |
NASM10971 | 1 | ZZ | 4 | 80205 |
3H2617 | 1 | XX | D | 11083 |
MIL-P-10971 | 9 | ZZ | 4 | 81349 |
MIL-P-10971 TY1CPA | 9 | ZZ | 4 | 80244 |
59-048-250-0625 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |