מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
SC-2-C | 1 | CX | 4 | 81470 |
CC-68-C | 1 | CX | 4 | 94687 |
42312520 | 2 | CX | 4 | 23030 |
32.615 ROUGH (SPECIAL) | 2 | CX | 4 | 26462 |
PDJCW-C | 2 | CX | 4 | 48531 |
SC-2-C | 2 | CX | 4 | 55275 |
157661 | 2 | CX | 4 | 56922 |
SC-2-C | 2 | CX | 4 | 64700 |
TC-07A-C | 2 | CX | 4 | 56922 |
9C8KW-R | 9 | CX | 4 | 26462 |
157661 | 9 | CX | 4 | 31786 |
TC-07A-C | 9 | CX | 4 | 31786 |
042-1043-20-C | 9 | CX | 4 | 98387 |
P312-C | 9 | CX | 4 | 43786 |
C-111-C | 9 | CX | 4 | 97308 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |