| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 45135 | 9 | AX | 5 | 01604 |
| 6264218 | 2 | XX | X | 19207 |
| A14155 | 2 | XX | X | 34623 |
| 45135 | 9 | XX | X | 01976 |
| 3109108 | 9 | XX | X | 73830 |
| 3109108A | 9 | XX | X | 73830 |
| 14155 | 9 | XX | X | 83120 |
| 42141 | 9 | AZ | 5 | 58464 |
| 45135 | 9 | XX | X | 20076 |
| B8257 | 9 | XX | X | 20076 |
| 42577 | 9 | XX | X | 11743 |
| A0014155 | 9 | AX | 5 | 22852 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |