מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
6176673 | 2 | CX | 1 | 19207 |
B6176673 | 2 | CX | 1 | 19207 |
27A14-6 | 2 | XX | X | 60528 |
4209HS | 2 | XX | X | 66155 |
390966 | 2 | XX | X | 65282 |
40200A1-3B6 | 9 | CX | 1 | 63810 |
3661801 | 2 | ZZ | 5 | 7X677 |
4209HS | 9 | XX | X | 40670 |
583210 | 9 | XX | X | 08661 |
4209HS | 9 | XX | X | 72260 |
4209HS | 9 | XX | X | 57228 |
9001 | 9 | XX | X | 58540 |
3661801 | 9 | ZZ | 5 | 11862 |
51312 | 9 | XX | X | 23705 |
3661801 | 9 | XX | X | 24617 |
4209 | 9 | XX | X | 63810 |
4209HS | 9 | XX | X | 63810 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |