| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 103425 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 103425 | 2 | XX | X | 12204 |
| 50-5A86 | 2 | XX | X | 60528 |
| E2261 | 2 | XX | X | 66155 |
| S2219 | 2 | XX | X | 62265 |
| 0911689 | 2 | KZ | 5 | 89926 |
| 42-6680-300-270 | 2 | XX | X | 81336 |
| 42-6880-300-270 | 2 | XX | X | 81336 |
| 103425 | 2 | BF | 1 | 21450 |
| S15X62 | 9 | XX | X | 65282 |
| 103425 | 9 | XX | X | 23705 |
| 72161S | 9 | XX | X | 23040 |
| 0911689-8 | 9 | KZ | 5 | 89926 |
| 103425 | 9 | XX | X | 24617 |
| 910534 | 9 | XX | X | 89926 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |