מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
41522-4-0252 | 2 | HD | 6 | 24984 |
0098-LL-TJ2-2597 | 2 | 9Z | 6 | 53711 |
5189502-007 | 2 | HD | 1 | 53711 |
41522-4-0252 | 2 | HD | 6 | 24984 |
5189502-007 | 2 | HD | 1 | 53711 |
0098-LL-TJ2-2597 | 2 | 9Z | 6 | 53711 |
41522-4-0252 | 2 | HD | 6 | 24984 |
5189502-007 | 2 | HD | 1 | 53711 |
0098-LL-TJ2-2597 | 2 | 9Z | 6 | 53711 |
41522-4-0252 | 2 | HD | 6 | 24984 |
5189502-007 | 2 | HD | 1 | 53711 |
0098-LL-TJ2-2597 | 2 | 9Z | 6 | 53711 |
41522-4-0252 | 2 | HD | 6 | 24984 |
5189502-007 | 2 | HD | 1 | 53711 |
0098-LL-TJ2-2597 | 2 | 9Z | 6 | 53711 |
41522-4-0252 | 2 | HD | 6 | 24984 |
5189502-007 | 2 | HD | 1 | 53711 |
0098-LL-TJ2-2597 | 2 | 9Z | 6 | 53711 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |