| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 415-166R67APORM10PPM | 1 | TX | 3 | 20940 |
| 4060-166R67APORM10PPM | 1 | TX | 3 | 52494 |
| PC8D1-166.67OHMSPORM0.05PCT | 1 | TX | 3 | 54294 |
| 1350-166R67APORM10PPM | 1 | TX | 3 | 58880 |
| KP101-166R67A | 1 | TX | 3 | 19587 |
| 0811-3153 | 2 | ZZ | 5 | 1LQK8 |
| 0811-3153 | 9 | TX | 1 | 28480 |
| 0811-3153 | 9 | TX | 1 | 28480 |
| PC8D1-166.67OHMSPORM0.05PCT | 1 | TX | 3 | 54294 |
| 1350-166R67APORM10PPM | 1 | TX | 3 | 58880 |
| 415-166R67APORM10PPM | 1 | TX | 3 | 20940 |
| 4060-166R67APORM10PPM | 1 | TX | 3 | 52494 |
| 0811-3153 | 2 | ZZ | 5 | 1LQK8 |
| KP101-166R67A | 9 | TX | 3 | 19587 |
| 0811-3153 | 9 | TX | 1 | 28480 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |