מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B9A5230F | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
411 | 2 | SB | E | 07650 |
MU688 | 2 | SB | E | 0B0B1 |
21143 | 2 | SB | E | 79260 |
B8A5230B | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
B8A5230C | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
5251 | 9 | SB | E | 74080 |
627 | 9 | SB | E | 80266 |
B9A5230F | 9 | AX | 6 | 23040 |
B8A5230B | 9 | SB | E | 23040 |
B8A5230C | 9 | SB | E | 23040 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |