מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
GN807AG102G | 2 | ZZ | 5 | 26512 |
316A102 | 2 | ZZ | 5 | 01121 |
4037376-0701 | 2 | ZZ | 5 | 06845 |
4116R-002-102 | 2 | ZZ | 5 | 4J937 |
916C102X2PE | 2 | ZZ | 5 | 56289 |
2000006-102 | 2 | ZZ | 5 | 65239 |
4116R002102 | 2 | ZZ | 5 | 80294 |
7012297P004 | 2 | ZZ | 5 | 94117 |
000-8002-830 | 2 | ZZ | 5 | 94756 |
15PS730006-1 | 2 | ZZ | 5 | 50927 |
9998-1001-02 | 9 | ZZ | 5 | 75042 |
36C1024 | 9 | ZZ | 5 | 01121 |
4116R002+102 | 9 | ZZ | 5 | 32997 |
916C102X5PE | 9 | ZZ | 5 | 56289 |
4116R-002-102S | 9 | ZZ | 5 | 80294 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |