מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
406701-1 | 1 | 48 | 5 | 12909 |
LVR5-05OHMS | 1 | 48 | 5 | 91637 |
LVR-5 .005 OHM 3% | 2 | ZZ | 5 | 91637 |
288-469532-000 | 2 | CT | 1 | 90073 |
LVR-5-005-3 | 9 | CT | 5 | 91637 |
406701-1 | 1 | 48 | 5 | 12909 |
LVR5-05OHMS | 1 | 48 | 5 | 91637 |
LVR-5 .005 OHM 3% | 2 | ZZ | 5 | 91637 |
288-469532-000 | 2 | CT | 1 | 90073 |
LVR-5-005-3 | 9 | CT | 5 | 91637 |
406701-1 | 1 | 48 | 5 | 12909 |
LVR5-05OHMS | 1 | 48 | 5 | 91637 |
LVR-5 .005 OHM 3% | 2 | ZZ | 5 | 91637 |
288-469532-000 | 2 | CT | 1 | 90073 |
LVR-5-005-3 | 9 | CT | 5 | 91637 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |