מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
236 | 1 | 75 | 4 | 71485 |
405 | 1 | 75 | 4 | 84600 |
T-105 | 1 | 75 | 4 | 92061 |
R10 | 1 | 75 | 4 | 16568 |
350-RT | 1 | 75 | 4 | 82333 |
1330 | 1 | ZZ | 4 | 067J8 |
10040 | 2 | 75 | 4 | 16568 |
41-10178 | 2 | 75 | 4 | 71485 |
24055 | 2 | 75 | 4 | 92061 |
11496 | 2 | ZZ | 4 | 067J8 |
GGG-D-751 TYBCL1 | 9 | ZZ | 3 | 80244 |
GGG-D-751 | 9 | ZZ | 3 | 81348 |
11496 | 9 | 75 | 4 | 41672 |
1330 | 9 | 75 | 4 | 41672 |
12140 | 9 | 75 | 4 | 82333 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |