| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 403D072SUB4SH1T03 | 1 | XX | X | 65054 |
| 403D072SH2 | 9 | HD | 6 | 11660 |
| S035Y3052 | 9 | HD | 6 | 11660 |
| S035Y5883 | 9 | HD | 6 | 11660 |
| S035Y6313 | 9 | HD | 6 | 11660 |
| S035Y6487 | 9 | HD | 6 | 11660 |
| S035Y7265 | 9 | HD | 6 | 11660 |
| S035Y8240 | 9 | HD | 6 | 11660 |
| S035Y8861 | 9 | HD | 6 | 11660 |
| S035Y9519 | 9 | HD | 6 | 11660 |
| S035Y9626 | 9 | HD | 6 | 11660 |
| S043Y2523 | 9 | HD | 6 | 11660 |
| S043Y2639 | 9 | HD | 6 | 11660 |
| S043Y5700 | 9 | HD | 6 | 11660 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |