| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 4009275-402 | 2 | TX | 1 | 07187 |
| SNC54180J | 1 | TX | 5 | 01295 |
| SN48491 | 1 | 48 | 4 | 01295 |
| 7904123-01 | 1 | 48 | 5 | 90536 |
| DM54180J883B | 1 | 48 | 5 | 27014 |
| 74180DCQC | 1 | 48 | 5 | 07263 |
| 54180DMQB | 1 | 48 | 5 | 07263 |
| SN36128 | 2 | TX | 5 | 01295 |
| 1757-8345 | 9 | 48 | 5 | 08241 |
| QB93180DM | 9 | TX | 5 | 07263 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |