| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 12Z10008-2 | 2 | XX | X | 94135 |
| 608-1414 | 1 | 12 | 5 | 60837 |
| CF3-4 | 1 | CT | 5 | 27410 |
| CF3-4 | 1 | XX | 5 | 92563 |
| CR12 | 1 | ZZ | 5 | 21335 |
| 67001-30 | 1 | XX | X | 21439 |
| 0108LTE | 1 | XX | X | 27410 |
| 400098 | 2 | 9Z | 4 | 02145 |
| 8519619 | 2 | 9Z | 4 | 18876 |
| 400098 | 2 | ZK | 6 | U3097 |
| CF3-4 | 9 | CT | 5 | 54633 |
| 1SES24 | 9 | XX | X | 45014 |
| CF3-4 | 9 | XX | X | 39317 |
| 12Z10008-2 | 9 | XX | X | 10001 |
| 177030-125 | 9 | XX | X | 10001 |
| CR12 | 9 | XX | X | 60380 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |