| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CPP2125A001-4-7 | 2 | KZ | 5 | 09017 |
| 323017400 | 2 | KZ | 5 | 94033 |
| SC111-4-7 | 2 | XX | X | 06950 |
| 9111123 | 2 | XX | X | 18876 |
| Q5413-04-07 | 2 | XX | X | 35351 |
| DV6262-4-7 | 2 | XX | X | 15280 |
| SC111-440-7 | 2 | KZ | 4 | 06950 |
| DV6262-4-7 | 2 | KZ | 5 | 56540 |
| 40-59-4-7 | 2 | KZ | 6 | 38597 |
| 990314-111 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| A512425 | 9 | XX | X | 82199 |
| DV6262-4-7 | 1 | ZZ | 5 | 26916 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |