| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFS92 | 1 | KZ | 4 | 81348 |
| 323-0179-000 | 2 | ZA | 5 | 13499 |
| 759553PC4 | 2 | XX | X | 10001 |
| 887026PC1 | 2 | XX | X | 10001 |
| 323-0179-00 | 2 | XX | X | 13499 |
| 3038-9029PC4 | 2 | XX | X | 95542 |
| SC111-440-5 | 2 | KZ | 4 | 06950 |
| 990314-107 | 2 | KZ | 6 | 02734 |
| 107966-4Y | 2 | KZ | 6 | 37695 |
| 40-59-4-5 | 2 | KZ | 6 | 38597 |
| 60096090 | 2 | KZ | 6 | 72314 |
| 4-00523-157 | 9 | KZ | 6 | 03848 |
| 11031824-3 | 2 | KZ | 6 | 18876 |
| A512423 | 9 | XX | X | 82199 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |