| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CB1025 | 2 | TX | 3 | 01121 |
| 40-524-2282-10 | 2 | ZK | 2 | K0802 |
| 27022288041 | 2 | YB | 3 | 0124B |
| Q 317 002 249 | 2 | ZG | 3 | C2463 |
| Q317002249 | 2 | ZG | 3 | S3092 |
| W4806310LA | 2 | 9Z | 4 | S3092 |
| 286-701102-001 | 2 | ZD | 4 | 90073 |
| 701-102 | 2 | ZD | 4 | 90073 |
| 235011-159 | 2 | TX | 5 | 37695 |
| W4806310LA | 9 | ZG | 3 | S3118 |
| 041-410 | 9 | ZF | 6 | 0PN68 |
| 041-410 | 9 | ZF | 6 | 28091 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |