תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 9 and 12.15 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 4-458-12 | 1 | ZZ | 5 | 09990 |
| A010 | 2 | XX | X | 05527 |
| ENE76PC9 | 2 | XX | X | 14541 |
| ENF76PC9 | 2 | XX | X | 14541 |
| ENJ76PC13 | 2 | XX | X | 14541 |
| JS76PC13 | 2 | XX | X | 14541 |
| SF70-1 | 2 | XX | X | 14541 |
| SF70N01 | 2 | XX | X | 14541 |
| 9139724 | 2 | XX | X | 18876 |
| FT010 | 9 | XX | X | 03489 |
| 4-458-12 | 9 | CT | 3 | 86768 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |