מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFS92 | 1 | KZ | 4 | 81348 |
323-0179-000 | 2 | ZA | 5 | 13499 |
759553PC4 | 2 | XX | X | 10001 |
887026PC1 | 2 | XX | X | 10001 |
323-0179-00 | 2 | XX | X | 13499 |
3038-9029PC4 | 2 | XX | X | 95542 |
SC111-440-5 | 2 | KZ | 4 | 06950 |
990314-107 | 2 | KZ | 6 | 02734 |
107966-4Y | 2 | KZ | 6 | 37695 |
40-59-4-5 | 2 | KZ | 6 | 38597 |
60096090 | 2 | KZ | 6 | 72314 |
4-00523-157 | 9 | KZ | 6 | 03848 |
11031824-3 | 2 | KZ | 6 | 18876 |
A512423 | 9 | XX | X | 82199 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |