מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3M989V4-15-24 | 1 | ZZ | 5 | 06606 |
3M989V4-15-24 | 1 | ZZ | 5 | 97928 |
3M989V4-15-24 | 1 | ZZ | 5 | 17446 |
3M989V4-15-24 | 1 | ZZ | 5 | 06950 |
3M989V4-15-24 | 1 | ZZ | 5 | 27624 |
3M989V4-15-24 | 1 | ZZ | 5 | 73197 |
3M989V4-15-24 | 1 | ZZ | 5 | 56878 |
3M989V4-15-24 | 1 | ZZ | 5 | 92215 |
3M989V4-15-24 | 1 | ZZ | 5 | 92859 |
3M989V4-15-24 | 1 | ZZ | 5 | 93908 |
3M989V4-15-24 | 2 | AX | E | 06725 |
11903V4-15-24 | 2 | ZZ | 5 | 59563 |
3M989 | 9 | AX | A | 06725 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |