מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3L20 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
ND3L20 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
3L20 | 2 | KZ | 5 | 34229 |
9120F | 2 | XX | X | 21335 |
3L20 | 2 | XX | X | 31245 |
120KS | 2 | XX | X | 38443 |
120KSQ5A7 | 2 | XX | X | 38443 |
120KSQ7A7 | 2 | XX | X | 38443 |
3L20 | 2 | XX | X | 43334 |
3L20 | 2 | XX | X | 74917 |
25Z377D21 | 2 | CT | 5 | 27315 |
1F4074 | 2 | HD | 5 | 11083 |
76-811282-1 | 9 | HH | 1 | 07397 |
MD3L20 | 9 | XX | X | 09348 |
GE25579 | 9 | CT | 5 | 18990 |
3L20 | 9 | XX | X | 24617 |
ND3L20 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |