| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 3L05X3N | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 3L05X3U | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| P9618537-2 | 2 | XX | X | 24446 |
| 6105B3 | 2 | XX | X | 43991 |
| 3L05X3N | 2 | XX | X | 43334 |
| 3L05X3U | 2 | XX | X | 43334 |
| 6005XABEC3 | 2 | XX | X | 52676 |
| 3L05X3U | 2 | XX | D | 81205 |
| DI4795-5010A | 9 | XX | X | 93297 |
| 3L05X3N | 9 | XX | X | 24617 |
| 3L05X3U | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |