מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3275470 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
3F3388 | 2 | XX | X | 11083 |
1F761 | 2 | XX | X | 82005 |
3765-1AND2065-5PC1F761 | 2 | XX | X | 82005 |
3F3388 | 2 | XX | X | 82005 |
3275470 | 2 | XX | X | 82005 |
4CM8472 | 2 | XX | X | 82005 |
N21751PC7 | 2 | XX | X | 82005 |
A60895 | 9 | XX | X | 58275 |
7-213PCA60895 | 9 | XX | X | 58275 |
7-356PCA60895 | 9 | XX | X | 58275 |
7-357PCA60895 | 9 | XX | X | 58275 |
4CM8472 | 9 | XX | X | 58275 |
3275470 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |