| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 3-76-17 | 2 | TG | X | 72447 |
| 3-76-19 | 2 | TG | X | 72447 |
| 01T7083A | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
| 80389 | 2 | TG | X | 24617 |
| 3DC0728 | 2 | TG | X | 62265 |
| 9C1S11 | 2 | TG | X | 76040 |
| 9A7888 | 2 | TG | X | 95201 |
| 5175480 | 2 | TG | X | 19207 |
| 27182W | 9 | TU | 5 | 56442 |
| 669633 | 9 | TG | X | 58275 |
| V2740X | 9 | TG | X | 65282 |
| 01T7083A | 9 | TG | X | 23040 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |