| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AN280H404 | 2 | XX | X | 88044 |
| 20521-4 | 1 | 9Z | 5 | 64547 |
| 10-90788-5 | 1 | YJ | 5 | 22787 |
| 3796419 | 1 | XX | X | 24446 |
| 404 | 1 | XX | X | 80205 |
| 20521-4 | 9 | 9Z | 5 | 19315 |
| 3 | 9 | XX | X | 81130 |
| 2-2952 | 9 | YJ | 5 | 28839 |
| 10-90788-5 | 9 | YJ | 5 | 77820 |
| 2-2952 | 9 | YJ | 5 | 77820 |
| 3796419 | 9 | YJ | 5 | 77820 |
| 10-90788-5 | 9 | YJ | 5 | 59501 |
| 2-2952 | 9 | YJ | 5 | 59501 |
| 3796419 | 9 | 9Z | 6 | 59501 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |