מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS35650-82 | 2 | XX | X | 96906 |
T22SB | 1 | KZ | 5 | 76126 |
52871R1 | 1 | KZ | 5 | 89346 |
925485 | 1 | XX | X | 12204 |
7376087 | 1 | XX | X | 19207 |
2144334 | 1 | XX | X | 24617 |
426915 | 1 | XX | X | 24617 |
T22S8 | 1 | XX | X | 79960 |
426915 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
39R5 | 9 | XX | X | 29092 |
T22S8 | 9 | KZ | 5 | 06840 |
T22S8 | 9 | XX | X | 08683 |
52871R1 | 9 | KZ | 5 | 31007 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |