מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3951 | 2 | XX | X | 08018 |
3951 | 2 | AX | 2 | 71000 |
3951 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
852255 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
670103 | 2 | XX | X | 12204 |
5249031 | 2 | XX | X | 19207 |
07-852255 | 2 | XX | X | 16662 |
7EJB11 | 2 | XX | X | 89619 |
3951 | 9 | XX | X | 31577 |
3951 | 9 | XX | X | 12603 |
852255 | 9 | XX | X | 12603 |
PT562 | 9 | XX | X | 31204 |
PT562 | 9 | AX | 5 | 22852 |
07-852255 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |