תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 3906619 | 2 | ZA | 3 | ZC672 |
| 3906619 | 2 | 9Z | 4 | 0B8S3 |
| 02/910016 | 2 | ZK | 4 | K7599 |
| CBU1016 | 2 | ZK | 4 | U5612 |
| 3906619 | 2 | AX | 6 | 15434 |
| J906619 | 2 | AX | F | 10988 |
| C6162834810 | 9 | 9Z | 4 | 15434 |
| 4429619 | 2 | AX | 6 | 86403 |
| 3906619 | 9 | AX | B | 10988 |
| 3906619 | 9 | AX | 6 | 15343 |
| 2 0175-277 | 2 | ZK | 4 | S3465 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |