| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 390634-27-6-7500 | 2 | ZA | 5 | 65702 |
| 390634-276 | 2 | ZA | 5 | 65702 |
| 390634-28-5-7500 | 2 | ZA | 5 | 65702 |
| 390634-28-7-7500 | 2 | ZA | 5 | 65702 |
| 390634-283 | 2 | ZA | 5 | 65702 |
| 390634-285 | 2 | ZA | 5 | 65702 |
| 390634-891 | 2 | ZA | 5 | 65702 |
| 390634-27-6-7500 | 9 | ZA | 5 | 06848 |
| 390634-276 | 9 | ZA | 5 | 06848 |
| 390634-28-5-7500 | 9 | ZA | 5 | 06848 |
| 390634-28-7-7500 | 9 | ZA | 5 | 06848 |
| 390634-283 | 9 | ZA | 5 | 06848 |
| 390634-285 | 9 | ZA | 5 | 06848 |
| 390634-891 | 9 | ZA | 5 | 06848 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |