Tape, adhesive, gree
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3900 | 1 | ZZ | 4 | 52152 |
4104 RED 2 IN. | 2 | ZZ | 4 | 64918 |
70-0063-1521-5 | 2 | ZZ | 4 | 76381 |
PPP-T-60 TY4CL1 | 9 | 75 | 4 | 80244 |
PPP-T-60 | 9 | 75 | 4 | 81348 |
390 2 IN. RED | 9 | ZZ | 4 | 52152 |
A-A-1586 | 9 | 75 | 4 | 58536 |
3900 | 1 | ZZ | 4 | 52152 |
4104 RED 2 IN. | 2 | ZZ | 4 | 64918 |
70-0063-1521-5 | 2 | ZZ | 4 | 76381 |
A-A-1586 | 9 | 75 | 4 | 58536 |
PPP-T-60 TY4CL1 | 9 | 75 | 4 | 80244 |
PPP-T-60 | 9 | 75 | 4 | 81348 |
390 2 IN. RED | 9 | ZZ | 4 | 52152 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |