מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
39-2ZJMILL7711 | 1 | XX | X | 52676 |
629ZZCE1TR2 | 2 | KZ | 5 | 53035 |
39KDDFS134 | 2 | ZZ | 5 | 21335 |
9435FFMILL7711 | 2 | XX | X | 21760 |
77039X1MILL7711 | 2 | XX | X | 24617 |
C99PPTFMILL7711 | 2 | XX | X | 43991 |
77039X1MILL7711 | 2 | XX | X | 43334 |
R9-2ZJMILL7711 | 2 | XX | X | 52676 |
R9A2ZJMILL7711 | 2 | XX | X | 52676 |
39KDDMILL7711 | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
39FFB106A023A16B0000-0 | 9 | XX | X | 38443 |
39FFQ5A7MILL7711 | 9 | XX | X | 38443 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |