מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3897L324 | 2 | TG | 5 | 78500 |
5-1-1154 | 2 | TG | X | 72447 |
5-1-1154 | 2 | AX | 6 | 97271 |
3ET3-201 | 2 | TG | X | 62265 |
B283068 | 2 | TG | X | 76040 |
5-1-1154 | 2 | TG | X | 95019 |
9B7018 | 2 | TG | X | 95201 |
9B7036 | 2 | TG | X | 95201 |
6283068 | 2 | TG | X | 19207 |
DT2810 | 9 | TU | 5 | 56442 |
0E1280 | 9 | AX | 5 | 92392 |
423693 | 9 | TG | X | 65282 |
5-1-1154 | 9 | AX | 5 | 03716 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |