| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 3892U723 | 2 | XX | 5 | 78500 |
| 19FKA0225 | 2 | AX | 5 | 1DF03 |
| 2161978 | 2 | AX | 5 | 61465 |
| 8329081 | 2 | XX | X | 19207 |
| 128SP24 | 2 | XX | X | 76040 |
| TC723 | 2 | XX | X | 98435 |
| 19FKA0225 | 2 | XX | X | 62265 |
| 11C7129 | 2 | XX | X | 95201 |
| BB16239 | 9 | XX | X | 56442 |
| 3892U723 | 9 | XX | X | 65282 |
| 427427 | 9 | XX | X | 65282 |
| BB1-239 | 9 | ZB | 4 | 56442 |
| 3892U723 | 9 | AX | 5 | 22852 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |