| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 3885A1 | 2 | AX | 2 | 78500 |
| 57162 | 2 | AX | 5 | 24617 |
| 3885A1 | 2 | AX | 5 | 33323 |
| 11A8504 | 2 | AX | 5 | 95201 |
| 4SK0417 | 9 | AX | 5 | 62265 |
| 3885A1 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
| 6207C | 9 | TU | 5 | 56442 |
| 145006 | 9 | AX | 5 | 08683 |
| 3885A1 | 9 | AX | 5 | 45320 |
| 392093 | 9 | AX | 5 | 65282 |
| 3885A1 | 9 | AX | 5 | 96606 |
| 815Z12 | 9 | TG | X | 76040 |
| 81SZ12 | 9 | TG | X | 76040 |
| 216D4 | 9 | AX | 5 | 56442 |
| 3885A1 | 9 | AX | 5 | 63734 |
| 3885A1 | 9 | AX | 5 | 72260 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |