מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3880N274 | 2 | XX | 5 | 78500 |
698529R91 | 2 | AX | 5 | 92679 |
3880N274 | 2 | ZZ | 5 | 62265 |
A3880C471 | 2 | AZ | 6 | 78500 |
7001743 | 2 | XX | X | 19207 |
367SP61 | 2 | XX | X | 76040 |
TD3880N274 | 9 | XX | X | 19107 |
TD3880N274 | 9 | XX | X | 72260 |
3880N274 | 9 | XX | X | 63734 |
243646 | 9 | XX | X | 08683 |
243646-1 | 9 | XX | X | 08683 |
3880N274 | 9 | XX | X | 65282 |
395567 | 9 | XX | X | 65282 |
3880N274 | 9 | XX | X | 04741 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |