מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3866-F-136 | 2 | AX | 1 | 49185 |
394783 | 2 | ZZ | 5 | 62265 |
3866-F-136 | 2 | AX | 1 | 78500 |
2116420 | 2 | AX | 5 | 24617 |
3866F136 | 2 | AX | 5 | 33323 |
12C7090 | 2 | AX | 5 | 95201 |
2116420 | 9 | AX | 5 | 23862 |
9SK0452 | 9 | AX | 5 | 62265 |
2116420 | 2 | ZZ | 5 | 7X677 |
3866-F-136 | 9 | AX | 1 | 02280 |
245425 | 9 | AX | 5 | 08683 |
394783 | 9 | AX | 5 | 65282 |
42SQ12 | 9 | AX | 5 | 76040 |
3866-F-136 | 9 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
3866F136 | 9 | AX | 5 | 63734 |
3866F136 | 9 | AX | 5 | 72260 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |