מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3B1508 | 2 | XX | X | 11083 |
G73484-87 | 2 | XX | X | 17454 |
S16107 | 2 | XX | X | 15434 |
10455 | 2 | XX | X | 24299 |
3856C2 | 2 | XX | X | 28835 |
3856C2 | 2 | XX | X | 60893 |
50 | 2 | XX | X | 73680 |
65X50 | 2 | XX | X | 73680 |
0040302 | 2 | KZ | 5 | 89926 |
040302 | 2 | KZ | 5 | 89926 |
PI1416 | 9 | XX | X | 45149 |
6327026 | 9 | XX | X | 28265 |
327026 | 9 | XX | X | 28265 |
L51 | 9 | XX | X | 35311 |
L9791 | 9 | XX | X | 35311 |
6475 | 9 | XX | X | 04969 |
0040302-2 | 9 | KZ | 5 | 89926 |
43-1173 | 9 | XX | X | 76680 |
50119 | 9 | XX | X | 76680 |
43-1173 | 9 | XX | X | 81596 |
370463 | 9 | 75 | 5 | 14892 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |