| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 3812A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 18-258 | 2 | SE | X | 35301 |
| DE50634 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
| SN6008PCDE50634 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
| SN4508PCDE50634 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
| 26070PC3811A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 3811 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 3811ASTD | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 76216A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 4762PC107 | 2 | XX | X | 50309 |
| 3811A | 2 | XX | X | 65358 |
| 26070PC3811A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 3811 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 3811ASTD | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 3812A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 76216A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| B2010-9PC141 | 9 | XX | X | 82471 |
| 3811A | 9 | XX | X | 16460 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |