מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2186A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
186A | 2 | ZZ | 2 | 1ML14 |
5144638 | 2 | XX | X | 19207 |
1A9780 | 2 | XX | X | 95201 |
51117R | 9 | KZ | 5 | 56442 |
2186A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
38058 | 9 | XX | X | 93343 |
55271 | 9 | XX | X | 65282 |
643433 | 9 | XX | X | 58275 |
38058 | 9 | XX | X | 76894 |
91661 | 9 | XX | X | 89109 |
186A | 9 | ZZ | 2 | 28265 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |