מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
SM-B-500814-5 | 2 | TX | A | 80063 |
375-11003P24 | 2 | TX | 5 | 3B150 |
375-11003P24 | 2 | TX | 5 | 99800 |
9100-1662 | 2 | ZZ | 5 | 1MY97 |
555072-046 | 2 | TX | 6 | 12436 |
20G3104 | 2 | TX | 6 | 20284 |
1312-28J | 2 | TX | 6 | 78429 |
SM-B-500814-5 | 2 | TX | A | 37695 |
2500-46 | 2 | TX | E | 99800 |
1312-28J | 9 | TX | E | 59474 |
375-11003P24 | 9 | TX | 5 | 49956 |
9100-1662 | 9 | TX | E | 28480 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |