מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
19T0377 | 2 | XX | X | 62265 |
374W | 2 | XX | X | 62265 |
374W | 2 | XX | X | 72447 |
16ABC89 | 2 | XX | X | 76040 |
374W | 2 | XX | X | 76040 |
374W | 2 | XX | X | 95019 |
19T0377 | 2 | XX | X | 03363 |
374W | 2 | XX | X | 03363 |
667494 | 9 | XX | X | 58275 |
374W | 9 | KZ | 5 | 56442 |
374W | 9 | XX | X | 63734 |
391244 | 9 | XX | X | 65282 |
374W | 9 | XX | X | 45320 |
374W | 9 | XX | X | 81921 |
19T0377 | 1 | ZZ | 5 | 42TU1 |
374W | 1 | ZZ | 5 | 42TU1 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |