מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2127895 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
7Y1027 | 2 | AX | 5 | 61465 |
GTB7293 | 2 | XX | X | 23040 |
7Y1027 | 2 | XX | X | 12204 |
6210671 | 2 | XX | X | 19207 |
42E7Y1027 | 2 | XX | X | 23382 |
7Y1027 | 2 | XX | X | 33323 |
D1186 | 2 | XX | X | 70433 |
19UV0408 | 2 | XX | X | 62265 |
16C7179 | 2 | XX | X | 95201 |
380020006 | 9 | XX | X | 63734 |
7Y1027 | 9 | XX | X | 63659 |
364774 | 9 | XX | X | 65282 |
CTB7293 | 9 | XX | X | 23040 |
2127895 | 9 | XX | X | 24617 |
GTB7293 | 1 | ZZ | 5 | 57526 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |