מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
357-9113-000 | 2 | TX | 5 | 13499 |
82-835 | 2 | TX | 5 | 74868 |
5153 | 2 | ZZ | 5 | 71468 |
9067832 | 2 | TX | 1 | 18876 |
FHM20510 | 2 | ZG | 1 | D0894 |
FJ017-7184 | 2 | ZG | 1 | D0894 |
SDA225782 | 2 | ZK | 2 | K0835 |
666071-338 | 2 | 48 | 4 | 14100 |
357-9113-000 | 2 | 9Z | 5 | 95105 |
11793 | 9 | TX | 1 | 08718 |
082-835 | 9 | ZG | 3 | D8311 |
82-835 | 9 | ZG | 3 | D8311 |
357-9113-00 | 2 | TX | 1 | 13499 |
TYPEWHC240-1 | 9 | TX | 6 | 01364 |
SDA225782 | 9 | ZK | 2 | K6998 |
5153 | 9 | TX | 5 | 08718 |
328T11214-1 | 9 | TX | 5 | 94990 |
328T11214-1 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
HC240-1 | 9 | 48 | 4 | 01364 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |