| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 12C163 | 2 | AX | 5 | 1DF03 |
| 12C179 | 2 | AX | 5 | 1DF03 |
| 2-52-14 | 2 | TG | 6 | 60528 |
| 7067973 | 2 | TG | A | 19207 |
| 355697 | 2 | ZN | 6 | H0001 |
| SVTG3678 | 2 | ZN | 6 | H0711 |
| 2-52-14 | 9 | TG | 6 | 78830 |
| MS-53036-1 | 9 | AZ | 4 | 96906 |
| T417H | 9 | TG | 6 | 74410 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |