| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 6769038 | 1 | AX | E | 24617 |
| 897313R91 | 1 | AX | 6 | 31007 |
| 867592 | 1 | AX | 6 | 65282 |
| B8T7762A | 1 | AX | 6 | 23040 |
| 1797568 | 1 | AX | 6 | 12204 |
| 10863156 | 1 | AX | 6 | 19207 |
| 6769038 | 1 | AX | 6 | 73342 |
| 897313R91 | 1 | AX | 6 | 89346 |
| 897313R91 | 1 | AX | 6 | 92679 |
| 6831111 | 2 | ZZ | 6 | 6H244 |
| 355329C1 | 2 | ZZ | 6 | 0SAT8 |
| 355329C1 | 9 | ZZ | 6 | 29510 |
| 6831111 | 9 | ZG | 6 | 73342 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |